دانلودعـکس ورزشی
دانلودعـکس ورزشی
این وبلاگ تقدیم به تمام ورزش دوستان دنیا

تیم ملی فوتبال پرتغال هفته‌ گذشته در رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی 2014 برزیل با تساوی 3 بر 3 برابر رژیم اشغالگر قدس متوقف شد.

 

کریستیانو رونالدو، کاپیتان پرتغال در این دیدار با واکنش خوب هواداران فوتبال در سرزمین‌های اشغالی مواجه نشد. تماشاگران حاضر در ورزشگاه با بلندکردن عکس‌هایی از مسی اعتراض خود را به ستاره پرتغالی کهکشانی‌ها نشان دادند. بازیکنان حریف هم بارها و بارها کریستیانو رونالدو را نقش بر زمین کردند تا خشم خود را از این ستاره پرتغالی ابراز کنند.

 

رونالدو نیز پس از پایان بازی حاضر نشد، پیراهن خود را با بازیکنان حریف عوض کند که این با واکنش رسانه‌های رژیم اشغالگر قدس همراه شد.

 

او در گفت‌وگویی که با آژانس خبری "رم" آذربایجان داشت، به حمایت از تصمیم خود پرداخت و سخنانی جنجالی را بر زبان آورد. CR7 این‌گونه خشم خود را از رژیم اشغالگر قدس بر زبان آورد: "تماشاگران اسرائیلی برای من منفورترین تماشاگران به شمار می‌آیند. نمی‌توانم آنها را تحمل کنم. پیراهن خود را با افراد قاتل عوض نخواهم کرد."

 


برچسب‌ها: رونالدو, پیراهنم رابا‌ صهیونیست‌های قاتل عوض نمی‌کنم, ستاره رئال‌مادرید در اظهارنظری بازیکنان رژیم صهیون, قاتل, نامید

 


برای مطالعه سایر مطالب به صفحه اول بازگردید.ممنون این صفحه را به اشتراک بگذارید توجه این وبلاگ در سایت ساماندهی سایت های ایران ثبت شده است و موضوعات آن هیچ مخالفتی با قوانین جمهوری اسلامی ایران ندارد این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ سه شنبه 20 فروردين 1398برچسب:, توسط ظهیرعلیخانی