دانلودعـکس ورزشی
دانلودعـکس ورزشی
این وبلاگ تقدیم به تمام ورزش دوستان دنیا

برای این فوتبالیست که اکنون سالهای پایانی فوتبالش را می گذراند چند سال پیش اتفاق تلخی افتاد که هیچ گاه از خاطرش پاک نخواهد شد

معمولا در باب مسایل حاشیه ای فوتبالیست ها را در دسته "آدم بدها" به حساب می آورند که البته در اغلب موارد نیز اینگونه است.

اما در ماجرای فوتبالیست مورد نظر ما اینگونه نیست و باید گفت این فوتبالیست دچار مسایلی شد که اصلا فکرش را هم نمی کرد و در اصل تقصیر کار نبود.

به گزارش پایگاه خبری "تماشاگر" ماجرا مربوط می شود به "الف" یکی از فوتبالیست های مطرح جنوب کشور که سابقه بازی در تیم های مطرح جنوبی کشور را در کارنامه دارد.

برای این فوتبالیست که اکنون سالهای پایانی فوتبالش را می گذراند چند سال پیش اتفاق تلخی افتاد که هیچ گاه از خاطرش پاک نخواهد شد.

این فوتبالیست چند سال پیش که حسابی در اوج هم بود قصد ازدواج کرد. در نتیجه به خواستگاری دختر مورد علاقه خود رفت و به سرعت "بله" را گرفت و پس از حدود یک ماه نامزدی با همسرش ازدواج کرد.

تا اینجا مشکلی نبود اما مشکل از دو روز بعد از مراسم عروسی این فوتبالیست آغاز شد. دو روز بعد از مراسم عروسی پاکتی حاوی چند عکس و البته فیلم به دست فوتبالیست رسید که نشان می داد همسرش قبلا با فرد دیگری نامزد بوده است.

البته این مساله به خودی خود موردی نیست اما چون عروس خانوم و خانواده اش به این فوتبالیست راستش را نگفته بودند آقای "الف" تصمیم گرفت همسر خود را طلاق دهد.

این اتفاقات تا یکی دو سال فوتبالیست داستان ما را تحت تاثیر قرار داد و او را دچار مسایل روحی کرد. نکته این که از آن ماجرا تا کنون این فوتبالیست ازدواج نکرده است.

برای این که این تصور پیش نیاید این داستان خیالی است باید بگوییم این فوتبالیست خوش تیپ پیستون راست تیمش بود و سابقه گلزنی به پرسپولیس را در کارنامه دارد


برای مطالعه سایر مطالب به صفحه اول بازگردید.ممنون این صفحه را به اشتراک بگذارید توجه این وبلاگ در سایت ساماندهی سایت های ایران ثبت شده است و موضوعات آن هیچ مخالفتی با قوانین جمهوری اسلامی ایران ندارد این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ یک شنبه 11 فروردين 1392برچسب:, توسط ظهیرعلیخانی