دانلودعـکس ورزشی
دانلودعـکس ورزشی
این وبلاگ تقدیم به تمام ورزش دوستان دنیا

سرمربی پرسپولیس به سبک استقلالی‌ها عدد ۴ را نشان می‌دهد!
ممتازنیوز: مدت‌هاست که استقلالی‌ها به یاد پیروزی در ۴ دربی پیاپی عدد ۴ را در عکس‌های خود نشان می‌دهند و کمتر کسی فکر می‌کرد سرمربی پرسپولیس نیز به این شکل عکس بگیرد. با این حال کمتر کسی فکر می کرد که سرمربی پرتغالی پرسپولیس نیز به سبک استقلالی ها رفتار کند اما به نظر می رسد وی از این سبک جدید کاملا بی خبر است.
یکی از این هواداران از ژوزه درخواست کرد در کنار وی عکس یادگاری بگیرد و با شیطنت از وی خواست عدد ۴ را نشان دهد و سرمربی پرسپولیس نیز بی خبر از نیت این هوادار او را همراهی کرد!
هواداران پرسپولیس هنوز به یاد دارند که فرهاد مجیدی در بازی الغرافه قطر با پرسپولیس پس از اخراج از بازی به سمت آنها رفت و به خاطر شعارهایشان عدد ۴ را به آنها نشان داد.
 یکی از عادت های این روزهای هواداران استقلال عکس گرفتن با اعضای پرسپولیس و نشان دادن مخفیانه عدد ۴ است.

http://www.momtaznews.com/wp-content/uploads/2013/01/778ee845a98db8eadfe04c48a5724a692.jpg

 

در دیدار پرسپولیس برابر راه آهن نیز بهادر عبدی در واکنش به شعارهای تماشاگران به سمت آنها رفت و با وجود اینکه سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس را داشت، عدد ۴ را به نشانه اعتراض به آنها نشان داد.


برای مطالعه سایر مطالب به صفحه اول بازگردید.ممنون این صفحه را به اشتراک بگذارید توجه این وبلاگ در سایت ساماندهی سایت های ایران ثبت شده است و موضوعات آن هیچ مخالفتی با قوانین جمهوری اسلامی ایران ندارد این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ جمعه 9 فروردين 1398برچسب:, توسط ظهیرعلیخانی