دانلودعـکس ورزشی
دانلودعـکس ورزشی
این وبلاگ تقدیم به تمام ورزش دوستان دنیا


اتفاقی که می تواند فصل بعد لیگ برتر را با شوکی بزرگ روبرو کند و با وضعیت فعلی و به شرط اجرای این قانون از حالا خطر سقوط به دسته یک بالای سر دو تیم استقلال و پرسپولیس همچون شمشیر داموکلوس تلوتلو می خورد!

پرسپولیس و استقلال به دسته یک سقوط می‌کنند؟

مدتی‌ بود که شایعه‌ی شکایت بازیکنان فوتبال به فیفا در مورد طلب‌هایشان از باشگاه هایی که مدتی برایشان بازی کرده بودند، داغ شده بود تا این‌که خبر تعلیق باشگاههای مذکور از سوی فیفا به گوش رسید. دراین هنگام، حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی برای اثربخشی به شکایت بازیکنان و رفع مشکلات پیش‌آمده، خبر کسر امتیاز از باشگاههای بدهکار را اعلام کرد و خود را برآن داشت تا به صورت جدی این حُکم را پی‌گیری کند...

هرساله همزمان با شروع لیگ، نمایندگان اِی اِف سی برای بازدید از باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر وارد کشور می‌شوند و شرایط حرفه ای شدنِ باشگاه‌ها را با معیارهای موردنظر فیفا، مورد بررسی قرار می‌دهند و بر اساس نتایج بدست آمده نظرات خودرا اعلام می‌کنند.

درست درهمین زمان است که فدراسیون فوتبال باشگاه‌ها را مجبور به رعایت استانداردهای اِی اِف سی می‌کند و بیشتر، امکانات سخت‌افزاری را مورد دستور قرار داده و کمتر به تراز مالی و پرداخت بدهی‌های باشگاهها می‌پردازد و شاید به همین دلیل است که رعایت تراز مالی مثبت که یکی از ملاک‌های حرفه ای شدن از سوی فیفاست کم‌تر مورد توجه قرار می‌گیرد و هرساله مبلغ قراردادهای بازیکنان نجومی‌تر از گذشته می‌شود و درآخر نیز، بدلیل عدم پرداخت از سوی باشگاه‌ها، بازیکنان به فیفا شکایت می‌کنند!

حال که به پایان لیگ دوازدهم نزدیک می‌شویم و به جز شایعه کسر امتیاز از استقلال به دلیل عدم پرداخت حق و حقوق رینالدوی برزیلی و کسر امتیاز از پرسپولیس به دلیل تعویق در پرداخت طلب ویینگادای پرتغالی، دیگر خبری از کسر امتیاز از باشگاههای بدهکار نیست، حسن‌زاده نوسانات موجود در ترازمالی باشگاههای بدهکار را علت عدم اجرای این حُکم دانست و اذعان نمود که چون بیش از نیمی از باشگاههای لیگ برتری با اجرای این حکم، با کسر امتیاز روبه‌رو می‌شدند و برای جلوگیری از خطر سقوط به دسته یک باپرداخت قسمتی از بدهی خود ترازمالی‌شان را مثبت می‌کردند

و با این‌کار دیگر آمار دقیقی از میزان بدهی واقعی دردست نبود تا پایان لیگ صبر می‌کنیم و پس ازآن درصورتی که باشگاه‌ها بدهی‌های خود را پرداخت نکردند از حضور آنها در لیگ سیزدهم جلوگیری خواهیم کرد.


اتفاقی که می تواند فصل بعد لیگ برتر را با شوکی بزرگ روبرو کند و با وضعیت فعلی و به شرط اجرای این قانون از حالا خطر سقوط به دسته یک بالای سر دو تیم استقلال و پرسپولیس همچون شمشیر داموکلوس تلوتلو می خورد!


امیدواریم گفته‌ی رئیس کمیته انضباطی مورد عمل قرار گیرد تا دیگر خبر مشکلات داخلی به خارج از فدراسیون فوتبال(فیفا) مخابره نشود، همچنین باشگاه‌های فوتبال نیز به هنگام جذب بازیکن بودجه‌ی مالی باشگاه را مدنظر قرار دهند، باشد که گامی به سوی‌ فوتبال حرفه‌ای برداریم.



برای مطالعه سایر مطالب به صفحه اول بازگردید.ممنون این صفحه را به اشتراک بگذارید توجه این وبلاگ در سایت ساماندهی سایت های ایران ثبت شده است و موضوعات آن هیچ مخالفتی با قوانین جمهوری اسلامی ایران ندارد این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 1 فروردين 1398برچسب:, توسط ظهیرعلیخانی