دانلودعـکس ورزشی
دانلودعـکس ورزشی
این وبلاگ تقدیم به تمام ورزش دوستان دنیا


چه بی معرفت هستند کسانی که از این مرز و بوم جان گرفته اند و در مجامع بین المللی روزگار سپری می کنند اما خیلی زود فراموش کرده اند گذشته خود را. کسانی که به محض رفتن از ایران یادشان می رود خانه کلنگی پدربزرگ و صفا و صمیمیتی که در هیچ کجای دنیا نمی توانی آن را پیدا کنی.

فوتبالیست ها نیز می توانند در همین دسته از از مردم قرار بگیرند. کسانی که روزی فوتبال‌شان را از زمین های خاکی جنوب شهر تهران آغاز کرده اند و امروز سوار بر ماشین های چند صد میلیونی شده اند. کسانی که وقتی در سواحل قناری یا در کنار فلان بازیکن مشهور فوتبال قرار می گیرند، ماهیت خود را گم می کنند و دهان به خراب کردن نژاد خود باز می کنند.


چند روز قبل یکی از فوتبالیست های مطرح کشور که زمزمه بازگشتش به تیم های داخلی نیز به گوش می رسید و از جایگاه بالایی نیز در تیم ملی ایران برخوردار است، در مصاحبه با یکی از نشریات بیگانه، فوتبال ایران را زیر سوال می برد و با اعلام اینکه بازیکنان ایران بسیار کند و تنبل هستند، جوانان و فوتبالست‌های ایرانی را تحت الشعاع چند سال فرنگ نشینی خود قرار داد.

این فوتبالیست که گویا با دیدن رنگ و لعاب های ظاهری فرهنگ غرب، گذشته خود را فراموش کرده است، فرهنگ غنی و اصالت ایرانی خود را فراموش کرده است.


اما لازم است به این چهره سرشناس یادآوری کنیم: آقای فوتبالیست مشهور! می شود بگویید جنابعالی از کدام فوتبال به سطح اول فوتبال کشور رفتید؟ شما در کدام زمین ها و زیر نظر کدام مربیان آموزش دیده ای که امروز تمام پل های پشت سر خود را خراب می کنی! اگر ضعفی در فوتبال ما هست که هست و کم هم نیست، باید خودمان برای آن چاره‌ای کنیم.

آقای بازیکن ملی پوش! بدان که نه غرب و فرهنگ غرب به تو وفا می کند و نه مدیران تیمی که برای آنها توپ می زنی! خیلی طول نمی کشد که با بی اعتنایی تمام و زمانی که پا به سن گذاشتی و دیگر برای‌شان بی ارزش شدی، فراموشت می کنند.

آقای حرفه ای! سعی کن هر جا که هستی گذشته خود، وطن خود و ملت خود را فراموش نکنی و به این راحتی در یک رسانه بیگانه علیه فوتبال کشورت و مربیان و جوانان غیور ایران زمین این‌گونه اظهار نظر نکنی.


برای مطالعه سایر مطالب به صفحه اول بازگردید.ممنون این صفحه را به اشتراک بگذارید توجه این وبلاگ در سایت ساماندهی سایت های ایران ثبت شده است و موضوعات آن هیچ مخالفتی با قوانین جمهوری اسلامی ایران ندارد این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ جمعه 18 اسفند 1391برچسب:, توسط ظهیرعلیخانی