دانلودعـکس ورزشی
دانلودعـکس ورزشی
این وبلاگ تقدیم به تمام ورزش دوستان دنیا

به گزارش پارس توریسم ،متن کامل این گفت وگو به شرح زیر است
* قبل از بازی اعلام کرده بودید ذوب‌آهن را به خاطر هواداران شکست می‌دهید که این اتفاق هم افتاد..
در این چند مدت خوب کار کرده و در چند بازی قبلی فوتبال خوبی به نمایش گذاشته بودیم اما متاسفانه در زدن گل بی‌دقت بودیم و از موقعیت‌های خودمان خوب استفاده نمی کردیم. دچار مشکلاتی شده بودیم که سعی کردیم با تمریناتی که در نظر گرفتیم، این مشکلات را برطرف کنیم که خوشبختانه دیدید که با یک بازی خوب مقابل ذو‌ب‌آهن به سه امتیاز شیرین رسیدیم.

* فکر می‌کردید با سه گل ذوب‌آهن را شکست دهید؟
می‌دانستم که همیشه وضعیت مثل قبل نمی‌ماند و یک روز تغییر می‌کند. تا کی امکان داشت توپ‌های ما وارد دروازه نشود؟ من خیلی آرامش داشتم و می‌دانستم بالاخره یک روز توپ‌های ما وارد دروازه می‌شود. شناخت کافی از ذوب‌آهن داشتم و می‌دانستم چه طور باید مقابل آنها قرار بگیریم. در این چند مدت متاسفانه به حق یا ناحق به بچه‌های من فشار زیادی آوردند. البته من به این حرف و حدیث‌ها عادت کرده‌ام. به خاطر همین می‌دانستم خدا به ما کمک خواهد کرد و با چنین باوری مقابل ذوب‌آهن قرار گرفتیم و خدا را شکر بازی را بردیم.

* ولی در بازی‌های گذشته نتیجه نمی‌گرفتید...
بچه‌های ما در بازی‌های قبلی هم خیلی زحمت کشیدند. خداوکیلی در تمام بازی‌ها زحمت کشیدند اما دیروز خدا خواست که توپ‌های ما وارد دروازه شود. با این حال ما حداقل 4 موقعیت دیگر هم داشتیم. خدا را شکر می‌کنم در چنین بازی بزرگی موفق شدیم تا سه بار دروازه ذوب‌آهن را باز کنیم. این موضوع می‌تواند به تیم من کمک کند تا به خودباوری بیشتری برسیم و اعتماد به نفس ما را بالا ببرد. بچه‌های ما یاد می‌گیرند که می‌توانند گل بزنند و نباید ترسی داشته باشند. پیروزی در این بازی‌های بزرگ بسیار خوب است و من این برد را به تمام بچه‌ها و هواداران واقعی پرسپولیس تبریک می‌گویم.

* شما قول داده بودید مشکل گلزنی پرسپولیس را حل می‌کنید و به این هدف خود هم رسیدید...
ما تمام سعی خود را انجام می‌دهیم تا نتیجه بگیریم. خدا را شکر بچه‌ها خوب کار می‌کنند. مطمئن بودم مشکل گلزنی ما حل می‌شود. انشاءالله این روند باید ادامه پیدا کند و ما باید بهتر از این باشیم. در بازی مقابل ذوب‌آهن چون توپ‌های ما وارد دروازه شد به نتیجه دلخواه رسیدیم و این بازی به چشم آمد.

* یعنی معتقدید در بازی‌های قبلی بهتر بودید؟
ببینید ما در بازی مقابل استقلال خیلی بهتر کار کردیم. در بازی مقابل الوحده عالی بودیم. مقابل شهرداری تبریز همه کار در زمین کردیم و همین بازی مقابل بنیاد کار در ازبکستان به نظر من بچه‌ها کل دستورات تاکتیکی را بسیار عالی کردند اما موفق نبودیم. در بازی با ذوب‌آهن چون سه گل زدیم بیشتر بازی‌مان نمود پیدا کرد.

* ذوب‌آهنی‌ها به داوری مظفری‌زاده اعتراض دارند. آنها معتقدند چرا مظفری‌زاده در دو بازی متوالی داور پرسپولیس و ذوب‌آهن است. نظر شما چیست؟
من راجع به داوری حرفی نمی‌زنم اما می‌توانم بگویم آقای مظفری‌زاده یک پنالتی هم برای ما نگرفت. در نیمه اول به نظر من آن صحنه پنالتی بود. مظفری‌زاده به غیر از پنالتی که برای ما اعلام نکرد اشتباه دیگری نداشت. در آن صحنه هم اشتباه به ضرر پرسپولیس بود نه ذوب‌آهن.

* استقلالی‌ها بعد از دربی می‌گفتند ما نتیجه را برده‌ایم و چرا اینقدر دایی و پرسپولیسی‌ها اعتراض می‌کنند اما پس از بازی با تراکتورسازی که منجر به باخت آنها شد همه اعتراض کردند...
من به شما گفتم گذشت زمان خیلی چیزها را ثابت می‌کند. آدم نباید با یک پیروزی فکر کند همه چیز تمام شده است. من همین امروز به بازیکنان خودم هشدار دادم که بازی با ذوب‌آهن تمام شد. ذوب‌آهن برای من همیشه تیم بزرگی است چون مربی بزرگی دارد. دیروز قسمت ما بود که پیروز بازی باشیم. بازی دیروز فراموش شد و به تاریخ پیوست.

* روز گذشته در ورزشگاه فولادشهر دیده شد پلاکارد و کاغذهایی حاوی شعارهایی ضد شما در بین هواداران پخش شده بود. در این باره چه نظری دارید؟
ببینید همان آدم‌هایی که می‌نشینند در فلان وبلاگ توطئه می‌چینند و از روز اول هم در پرسپولیس به فکر منافع خودشان بودند، این کارها را می‌کنند. شما دیروز دیدید همین آقایان در ورزشگاه حضور داشتند و این کارها را همین آقایان کرده بودند. ماجرای توطئه و کاغذهای A4 خودجوش نبود. من که بچه نیستم. من از اول همه اینها را می‌دانستم.

آقایان نظرسنجی کرده و اعلام کرده بودند که پرسپولیس می‌بازد و سپس بیایند علیه من و پرسپولیس شعار بدهند. متاسفانه این دفعه کارهای خودشان را طوری هماهنگ کرده بودند که مثلا مدیریت باشگاه را هم قاطی این ماجرا کنند که کسی شک نکند. من که بچه نیستم. من همه اینها را می‌دانم و متاسفم که چنین آدم‌هایی در فوتبال ما هستند. اصلا نمی‌دانم درباره اینها باید حرف زد یا نه؟ آیا ارزش این کار را دارند یا نه؟ آدم‌هایی که فوتبال ما را به کثافت کشیدند و در فوتبال فقط به دنبال منافع شخصی خودشان هستند. به عنوان طرفدار پرسپولیس هزار تا کثافت‌کاری می‌کنند تا به هدف خود برسند. ببخشید؛ ما عمر خودمان را در این فوتبال و فوتبال ملی صرف کرده‌ایم. اینقدر ادعا نداریم که این آقایان دارند.

* این افراد چه کسانی هستند؟
این افراد کسانی هستند که فوتبال ما را به کثافت کشیدند. باز خدا را شکر می‌کنم در چنین روزی خدا دست آنها را رو کرد. وقتی که بلند می‌شوند به اصفهان می‌آیند تا شاهد باخت پرسپولیس باشند طرفدار پرسپولیس نیستند. مردم باید اینها را بشناسند. مردم؛ خواهش می‌کنم اینها را بشناسید. اینها دشمنان پرسپولیس هستند.

این آقایان طرفدار خودشان هستند. طرفدار منافع خود و جیب خودشان هستند. هر وقت منافع خودشان این طرفی شود، همان طرفی غش می‌کنند و بعضی اوقات اگر بر عکس این موضوع پیش آید کار بر عکس را انجام می‌دهند. این آقایان اصلا نباید در فوتبال ما باشند. اینها را باید کلا از ورزش محو کرد. اگر بخواهیم ورزش ما موفق و سالم باشد نباید به این آدم‌ها اجازه بدهیم داخل ورزش بیایند. باید فاصله اینها را با ورزش فرسنگ‌ها کنیم و نباید بگذاریم از کنار ورزش ما حتی رد شوند.

ببخشید؛ اینها اگر اسم پرسپولیس و دوستدار پرسپولیس را روی خودشان نگذارند، بروید ببینید یک نفر برایشان تره خورد می‌کند؟ اصلا اینها را آدم حساب می‌کنند؟ متاسفانه اینها چسبیده‌های پرسپولیس هستند. وقتی یک مدیر عامل می‌آید اگر به نفع این آقایان باشد برایشان شعار درست می‌کنند. آنها هزار تا حرف می‌زنند و مربی عوض می‌کنند. همین آقایان قبل از عید آمده بودند اعلام کرده بودند که فلان آقا روز دربی روی نیمکت می‌نشیند به جای علی دایی. باید فاتحه فوتبال را خواند که چنین آدم‌هایی بتوانند برای باشگاه بزرگ پرسپولیس تصمیم بگیرند و بخواهند خودشان را صاحب و تصمیم‌گیرنده پرسپولیس بدانند.

* چرا این افراد با شما مشکل دارند؟
چون دنبال منافع‌شان هستند. این آقایان اعلام می‌کنند همه می‌روند اما ما در پرسپولیس هستیم. شما ببخشید آدم‌های چسبیده‌ای هستید که به دنبال منافع خودتان هستید اما مردم فریب شما را نمی‌خورند. شما لیاقت و عرضه آن را ندارید که در بیرون کار کنید و لقمه حلال به سفره خانه خود ببرید. به خاطر همین می‌آیید به این و آن می‌چسبید به این آقا گیر می‌دهید تا منافع‌تان زیر سوال نرود و دنبال هدف هستید اما تا موقعی که من باشم شماها که هیچی، گنده‌تر از شما هم اجازه ندارد در کار من دخالت کند و بین من و هواداران تفرقه بیندازد. من عهدم را با خدای خودم بسته‌ام و دنبال رضای او هستم.

* با این حال بازیکنان از شما حمایت می‌کنند...
عزیز من؛ اینها رفیق من هستند. ما اینجا مربی و بازیکن نداریم. ما با هم دوست هستیم. چارچوب‌ها را رعایت می‌کنیم و تمام سعی خودمان را می‌کنیم پرسپولیس موفق شود. به نظر من بازیکنان، دیروز به کمترین حق خود رسیدند. ما باید زودتر از اینها به این پیروزی شیرین می‌رسیدیم اما متاسفانه تاخیر ایجاد شد. بازیکنان من زحمت خود را کشیدند. شما تمرینات ما را هر روز نگاه می‌کنید. مرتب،‌م نظم و با جان و دل تمرین می‌کنند. متاسفانه فشار روی بازیکنان ما زیاد است.

یک روز آقایان سر تمرین پرسپولیس آدم می‌فرستند تا تمرین را به هم بزنند. روز بعد فردی ناشناس دیگری را می‌فرستند. شما دیدید من از بعد از عید با چه مشکلاتی در تمرین مواجه شدم. تمرین را بدون هوادار می‌گذارم، می‌گویند دایی به هواداران اجازه نمی‌دهد. من که می‌دانم سرمایه این باشگاه هواداران هستند. تمرین را با هواداران برگزار می‌کنم این آقایان چسبیده به باشگاه توطئه می‌کنند.

هواداران واقعی پرسپولیس از این ماجراها بی‌خبرند. من همه را می‌شناسم که با چه هدفی به تمرین پرسپولیس می‌آیند. آقایان عکاس خود را اجیر می‌کنند تا عکس‌های حاشیه‌ای بگیرد و تمرینات پرسپولیس را به هم بریزد. افراد خودشان هم می‌آیند در تمرین درگیری ایجاد می‌کنند. هدف این آقایان چیست؟ باز هم می‌گویم من بچه نیستم. به دنبال کارهای احمقانه نروید. من جان و دلم را برای این فوتبال خرج کردم. آقایان با سیم کارتی که دزدی بوده علیه ما توطئه کردند.

* همان سیم کارتی که در سراسر ایران علیه شما اس ام اس می‌فرستاد را می‌گویید؟
بله. آقایان اس ام اس‌های عجیب و غریبی می‌فرستادند. حالا که دستشان رو شده دیگر نمی‌فرستند. من از آنها سوال می‌کنم چرا دیگر اس ام اس نمی‌فرستید؟ چرا قطع شد؟ چون دایی دست شما را قطع کرد و دست شما برای همه رو و قانون پایش به این ماجرا باز شد. من نمی‌دانم چرا اما خیلی جریانات دیگر است که نمی‌گذارد ما با آرامش کار کنیم. در هیچ جای دنیا و در دوران مربیگری و بازیگری‌ام هیچ یک از این صحنه‌هایی که در اینجا می‌بینم را ندیده بودم. آدم‌های بیخود و آدم‌های چسبیده به فوتبال می‌آیند و این طور علیه باشگاه بزرگ پرسپولیس کار می‌کنند. به نظر من تیم این افراد سودجو، پرسپولیس نیست. می‌دانید تیم آنها چیست؟

* شما بگویید.
تیم آنها، پول است. مطمئن باشید اگر پای کسی را از پرسپولیس بریدم دوست نداشتم حق بیت‌المال ضایع شود. وقتی می‌گویی بیت‌المال با توجه به اینکه پرسپولیس یک تیم دولتی و مردمی است پس باید پول بیت‌المال در این باشگاه، هدفمند هزینه و پای افراد سودجو بریده شود. پول بیت‌المال را باید به افرادی بدهیم که با عشق و جان و دل برای پرسپولیس کار می‌کنند، موقع باخت پرسپولیس گریه کند و موقع برد پرسپولیس شاد باشد نه اینکه در مواقع ضروری سودجویی کند.

من خواستم با کسانی که دیدم در کارم اخلال ایجاد می‌کنند و با کسانی که به پرسپولیس ضربه می‌زنند و باعث تشویش افکار عمومی می‌شوند برخورد شود و خودم هم برخورد کردم. من هیچ کس را ناحق از نان خوردن نینداختم. ببخشید؛ گفتنی نیست اما 200 خانواده از کنار من نان می‌خورند. چه طور می‌شود من به اینها که حق‌شان است نان می‌دهم اما این آقایان که معلوم نیست چه کسانی هستند از نان خوردن می‌اندازم؟ ببخشید؛ آدمی است که چیزهایی من درباره‌اش می‌دانم و اصلا دوست ندارم دهانم را باز کنم و حرف بزنم. کارهایی کرده که اصلا نباید درباره‌اش حرف زد چون بزرگ می‌شود.

* با این افراد باید چه کار کرد؟
برای یک بار و همیشه باید پای این افراد را از ورزش کوتاه کرد. بعد برویم ببینیم آیا کسی به این افراد ماهی 200هزار تومان حقوق می‌دهد و اصلا به این افراد کار می‌دهد؟ البته کار کردن افتخار است. من افتخار می‌کنم که دستفروشی می‌کردم و الان علی دایی شده‌ام اما سرم بالا است چون به حقم رسیدم و خواست خدا و لطف این مردم بود. من نان حلال سر سفره‌ام بردم. خدا همT را به یک شکل دوست دارد. من در یک زمان کار می‌کردم و خرج خانواده‌ام را می‌دادم اما دنبال حرام نبودم.

حتی فکرش را هم نمی‌کردم خدا من را تا این حد برساند اما این کار را کرد. همه ما می‌توانیم پیشرفت کنیم اما از راه سالم. نباید در کار افراد دیگر بگذاریم تا پیشرفت کنیم. نباید باند و باندبازی کنیم تا یک نفر را به زمین بزنیم. نباید فکر این باشیم تا اگر فلان آقا بیاید نان ما داخل روغن است چون با ما رفیق است. من تنها چیزی که از پرسپولیس می‌خواهم آرامش است و با این افراد که سودجو هستند برخورد می‌کنم. اگر آرامش باشد حرف‌های زیادی برای گفتن داریم.

* بگذریم. عربستانی‌ها در اظهار نظری عجیب اعلام کردند که ایران امن نیست و نمی‌خواهند به ایران بیایند و می‌خواهند شکایت کنند. نظر شما چیست؟
به نظر من ایران جز امن‌ترین کشورهای منطقه است. این حرف‌هایی است که آقایان می‌زنند بیهوده است. چرا ما به عربستان رTتیم و بازی کردیم؟ مگر در عربستان همه چیز امن بود و شلوغی نبود. در کشور ما نه شلوغی است نه مسئله دیگری و خیلی امن‌تر از سایر کشورها است.

* در پایان در خصوص بازخورد پیروزی مقابل ذوب‌آهن سوال داریم که باعث شادی هواداران شده است. نظر شما چیست؟
باز هم می‌گویم همیشه شرمنده هواداران پرسپولیس هستم. به حضور آنها در ورزشگاه آزادی مخصوصا در لیگ قهرمانان آسیا بسیار امیدوارم. می‌دانم هنوز نتوانسته‌ایم آن چیزی که هواداران استحقاقش را دارند هدیه دهیم. تمام سعی خودمان را می‌کنیم که بازی‌های امسال را با خاطره خوش تمام و به آینده فکر کنیم.
دو بازی آسیایی داخل خانه داریم و با کمک هواداران واقعی پرسپولیس که انشاءالله صد هزار نفر هستند به پیروزی می‌رسیم. خدا را شکر الان آرامش خوبی دارم و بسیار امیدوارم در بازی‌های آینده مخصوصا در لیگ قهرمانان آسیا سربلند و پیروز باشیم.


برای مطالعه سایر مطالب به صفحه اول بازگردید.ممنون این صفحه را به اشتراک بگذارید توجه این وبلاگ در سایت ساماندهی سایت های ایران ثبت شده است و موضوعات آن هیچ مخالفتی با قوانین جمهوری اسلامی ایران ندارد این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ جمعه 18 اسفند 1391برچسب:, توسط ظهیرعلیخانی