دانلودعـکس ورزشی
دانلودعـکس ورزشی
این وبلاگ تقدیم به تمام ورزش دوستان دنیا

رجع خبري رئال مادريد : چهره واقعی لیونل مسی ، بازیکنی که توسط کاتالان ها به عنوان فردی دارای ارزشهای انسانی و تواضع شناخته می شود که احتمالا حتی بی اجازه مادرش توی کوچه هم نمی رود ، توسط مطبوعات سوئد شکار شد . در حالی که کاتالان ها در تلاش هستند که او را فردی مبادی آداب جلوه دهند ، اما حقیقت چیز دیگری است . این بار نوبت روزنامه سوئدی آفتونبالدت بود که تصاویری از بازیکن آرژانتینی در حالتی که مست الکل بود ، ارائه کند ، در حالی که توسط هم تیمی هایش از یک نایت کلاب در گوتنبرک بیرون برده می شد .

پس از بازی دوستانه با یونایتد ، ویلانوا به بازیکنانش استراحت داد تا هر کاری که می خواهند انجام دهند . بازیکنانی نظیر والدس ، پینتو ، آلبا ، پویول ، بوسکتز ، ژآوی ، مسی و پدرو از این فرصت استفاده کردند تا به یک نایت کلاب در سوئد بروند . با این که بارسایی ها سعی می کردند که عکسی از این مسی لو نرود اما به نظر می رسد که اسطوره بارسا که انگار از باردار بودن دوست دخترش به ستوه آمده ، نتوانسته جلوی خود را در مقابل الکل بگیرد و کاملا مست لایعقل به نظر می رسید . 
با این که بارسایی ها سعی کردند از دوربین ها دور باشند اما تصاویر مشخص هستند . مسی به زور روی پای خودش ایستاده و به خاطر مست بودن ، حالتش عوض شده است .
روزنامه اسپورت کاتالونیا از این اتفاق ، تصاویری منتظر نکرده و فقط تیتر " بعد از ظهر آرام " را انتخاب کرده است . ال موندو هم تیتر زده است :" استراحت بازیکنان بارسلونا . "


برای مطالعه سایر مطالب به صفحه اول بازگردید.ممنون این صفحه را به اشتراک بگذارید توجه این وبلاگ در سایت ساماندهی سایت های ایران ثبت شده است و موضوعات آن هیچ مخالفتی با قوانین جمهوری اسلامی ایران ندارد این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ جمعه 27 ارديبهشت 1398برچسب:, توسط ظهیرعلیخانی