دانلودعـکس ورزشی
دانلودعـکس ورزشی
این وبلاگ تقدیم به تمام ورزش دوستان دنیا

همه شایعات درباره سپاهان/سونامی در راه است؟!

ما سپاهانیم و حالا حالا قهرمانیم.

این ،جمله ساده ترجیع بند آهنگین 3 سال اخیر هوادارانی بود که برای تیمشان رقیب می طلبیدند.

سپاهان،سال اول قهرمان شد،سال دوم هم و وقتی این قهرمانی به عدد سه رسید،باورها برای اینکه در لیگ برتر ایران،تیمی نمی تواند قهرمانی را از طوفان زرد بگیرد،تقویت شود.

امروز اما از آن طوفان زرد،نسیمی هم باقی نمانده و مشخص نیست بر سر محبوب ترین تیم دیار نصف جهان چه آمد که در مدت کوتاهی،یک جام را تحقیقا و یک جام را تقریبا از دست بدهد و همه امیدش را به یک نبرد سخت در برابر پرسپولیس خلاصه کند تا شاید یکی از سه جام ممکن را کسب کند.

دور نیست روزی که بازیکنان سپاهان از آرزوی خود برای دبل کردن در لیگ برتر و جام حذفی سخن می گفتند و از حضور دوباره در فینال آسیا حرف می زدند.

آن روز،سپاهان اما هنوز به داماش نباخته بود و در دو بازی 8 گل از الاهلی نخورده بود و در شرایط امروزش قرار نداشت.

امروز خبرها از اصفهان از تغییرات قطعی در کادر فنی تیم سپاهان برای فصل آتی خبر می دهند.

گفته می شود باشگاه سپاهان در هفته های اخیر سه گزینه را برای فصل آتی کاندیدا کرده بود که هر سه ایرانی هستد.نزدیکان باشگاه سپاهان از علی دایی،منصور ابراهیم زاده و حسین فرکی به عنوان سه مربی یاد می کردند که شانس زیادی برای نشستن روی نیمکت این تیم در فصل آتی دارند.

تکلیف دو مربی اول اما به نظر می رسد تا حدود زیادی روشن شده است؛دایی نزدیک تمدید قرارداد با راه آهن است و منصور ابراهیم زاده به رغم همه تکذیب های باشگاه تراکتورسازی،محتمل ترین جانشین تونی اولیویرا برای فصل آینده محسوب می شود.

می ماند حسین فرکی که با کارنامه موفقش در دو فصل اخیر با نفت و فولاد،نگاهها را جلب کرده است.

اگر فرکی بتواند با فولاد،استقلال را در اهواز متوقف کند و در بازی هفته آخر مقابل نفت تهران،تیم سابقش نتیجه  بگیرد شاید راهش تا اصفهان کوتاه تر هم شود.

در همین حال،درباره مدیریت باشگاه سپاهان هم شایعاتی شنیده می شود.

شایعاتی که بر این محور استوار هستند که اگر سپاهان،جام حذفی را هم به پرسپولیس واگذار کند،احتمال رفتن علیرضا رحیمی هم وجود خواهد داشت و این به معنای سونامی در این باشگاه است.

حتی شایعاتی مبنی بر بازگشت محمد رضا ساکت به سپاهان هم منتشر شد که با مخالفت وی اساسا منتفی شد.

بنابراین یافتن جایگزین برای مدیر فوتبالی سپاهان در شرایطی که نایب قهرمانی در لیگ برتر و حضور در فینال جام حذفی طرفداران این تیم را راضی نکرده است کار بس دشواری به نظر می رسد.

هر چه باشد این طرفداران معتقدند که تیمشان باید حالا حالاها قهرمان باشد.

آیا سونامی در راه است؟

یکشنبه شب می توان به این پرسش مهم پاسخ داد.


برای مطالعه سایر مطالب به صفحه اول بازگردید.ممنون این صفحه را به اشتراک بگذارید توجه این وبلاگ در سایت ساماندهی سایت های ایران ثبت شده است و موضوعات آن هیچ مخالفتی با قوانین جمهوری اسلامی ایران ندارد این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ دو شنبه 9 ارديبهشت 1398برچسب:, توسط ظهیرعلیخانی