دانلودعـکس ورزشی
دانلودعـکس ورزشی
این وبلاگ تقدیم به تمام ورزش دوستان دنیا

تمايل حزبي امير قلعه نويي در دنياي سياست
سرمربي استقلال تمایل سیاسی خود را با ملاقات با کاندیدای کارگزاران در انتخابات ریاست جمهوری نشان داد.
[-] اندازه متن [+]

جام ورزشي؛ سرمربی استقلال این روزها به نوعی خود را درگیر فعالیت های سیاسی کرده و با انتشار عکس او با کاندیدای حزب "کارگزاران سازندگی" یک بار دیگر تمایل سیاسی خود را به سمت این حزب نشان داد.


البته انتقاد تند قلعه نویی از مراسم دولت در ورزشگاه آزادی که منجر به تخریب چمن هموار این ورزشگاه شده بود هم به زعم بعضی ها در راستای همین تمایل سیاسی انجام شده است ولی به هرحال با عکس منتشر شده از وي در حال صحبت با حجت الاسلام حسن روحانی که در حال حاضر کاندیدای اصلی حزب کارگزاران برای انتخابات پیش روی ریاست جمهوری محسوب می شود، بر تمایل سیاسی خود صحه گذاشت.


فراموش نکرده ایم که قلعه نویی در طول سالیان حضورش در سطح اول فوتبال ایران فقط یک بار در و در دوره حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی به طور علنی حمایت خود را از کاندیداتوری ایشان اعلام کرده بود و حالا بعد از سال ها بی تحرکی در دنياي سیاست، دوباره به این عرصه گام نهاده است.


برای مطالعه سایر مطالب به صفحه اول بازگردید.ممنون این صفحه را به اشتراک بگذارید توجه این وبلاگ در سایت ساماندهی سایت های ایران ثبت شده است و موضوعات آن هیچ مخالفتی با قوانین جمهوری اسلامی ایران ندارد این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ دو شنبه 9 ارديبهشت 1398برچسب:, توسط ظهیرعلیخانی