دانلودعـکس ورزشی
دانلودعـکس ورزشی
این وبلاگ تقدیم به تمام ورزش دوستان دنیا

 
پروین: به عشق نظام به مالزی می‌رو م
 
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: من به عشق مملکت و نظام برای حضور در مراسم تجلیل از بزرگان فوتبال آسیا به مالزی می‌روم.
به گزارش "ندای انقلاب"، علی پروین در گفت‌وگو با فارس، در خصوص قطعی شدن سفرش به مالزی برای حضور در مراسم تجلیل از بزرگان فوتبال آسیا و سوار شدن به هواپیما، اظهار داشت: آن‌طوری که شلوغش کردند من از هواپیما ترس ندارم. هر وقت که کار باشد ما مجبوریم سوار هواپیما شویم.

وی افزود: برخی اوقات ۲۰ ساعت روی هوا بودم، در سفرم به استرالیا و برزیل شاید بالای ۲۰ ساعت سوار هواپیما بودم و مطمئن باشید شهامت لازم را دارم.

پروین تاکید کرد: تازه من شهامت دارم و می‌گویم یک کم از سوار شدن به هواپیما می‌ترسم اما چرا سراغ کسانی که خیلی می‌ترسند اما صدایش را در نمی‌آورند نمی‌روید؟ موقعی که فوتبال بازی می‌کردم یادم نمی‌رود ۳ یا ۴ بازیکن بودند که با سلام و صلوات سوار هواپیما می‌شدند.

پروین در خصوص مراسم تجلیل از بزرگان فوتبال آسیا نیز گفت: باور کنید به عشق مردم، نظام و مملکتم می‌خواهم به این سفر بروم. همین‌که نام ایران می‌آید و آدم یک عمر به عشق این لحظه زندگی می‌کند، برایم صد برابر ارزش دارد. البته آقایان همایون بهزادی و علی جباری هم از بزرگان فوتبال ما هستند و من از این عزیزان رخصت می‌گیرم. امیدوار هستم که از این به بعد باز هم چهره‌های بیشتری از فوتبال ایران در مراسم‌های تجلیل در آسیا ببینیم.
 


برای مطالعه سایر مطالب به صفحه اول بازگردید.ممنون این صفحه را به اشتراک بگذارید توجه این وبلاگ در سایت ساماندهی سایت های ایران ثبت شده است و موضوعات آن هیچ مخالفتی با قوانین جمهوری اسلامی ایران ندارد این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ دو شنبه 9 ارديبهشت 1398برچسب:, توسط ظهیرعلیخانی