دانلودعـکس ورزشی
دانلودعـکس ورزشی
این وبلاگ تقدیم به تمام ورزش دوستان دنیا

پشت‌پرده شاهکار اخیر شبکه یک سیما
 
 
 
تاریخ انتشار : يکشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۵۶
کد مطلب: ۸۳۴۴۳
 
 
 
هفته گذشته از سوی یکی از شبکه های تلویزیونی کشور برنامه ای زنده روی آنتن رفت که اتفاقات حاشیه ای آن برنامه دل خیلی ها را به درد آورد و واکنش های فراوانی را بهمراه داشت. این برنامه با عنوان «وقت اضافه» در گروه تامین برنامه شبکه یک تهیه شده بود.
به گزارش "ندای انقلاب" به نقل از جهان، در برنامه ورزشی مذکور سرمربی و ملی پوش وزنه برداری ایران که از موفق ترین چهره های کاروان ایران در المپیک لندن بودند رودر روی هم قرار گرفتند و برای اولین بار در بخش ورزش صدا و سیما چنین اتفاقی (رودررویی سرمربی و ورزشکار) را شاهد بودیم.

با وجود آنکه طی روزهای گذشته بسیاری از دلسوزان ورزش و بویژه دلسوزان وزنه برداری درباره این اتفاق نقطه نظرات خود را مطرح کرده اند و هشدارهایی را داده اند اما هنوز گردانندگان برنامه مورد نظر توضیحی درباره چرایی اقدام خود نداده و سکوت اختیار کرده اند.

پیرامون این ماجرا طی یکی دو روز اخیر اطلاعات تازه ای نیز به دست رسیده است که در نوع خود عجیب و کم سابقه بوده و ابعاد تازه ای از درگیری کلامی این دو چهره(کوروش باقری و بهداد سلیمی) مقابل چشم بینندگان تلویزیون را نمایان می سازد.

بر اساس اخبار موثق،‌ به دو نفر مذکور قبل از حضورشان در این برنامه اطلاعات نادرستی داده می شود و به کوروش باقری سرمربی تیم ملی گفته می شود که قرار است در برنامه ای زنده بصورت انفرادی پاسخگوی سوالات باشد و از سوی دیگر به بهداد سلیمی قویترین مرد جهان نیز گفته می شود که طرف مقابل وی در برنامه، «سجاد انوشیروانی» دیگر سنگین وزن موفق کاروان ایران در المپیک لندن خواهد بود و طرفین با علم به این اطلاعات حاضر به شرکت در برنامه می شوند اما در نهایت متوجه می شوند که باید با نفر دیگری مواجه گردند و ...

اتفاقات برنامه مورد نظر و تلاش ظاهری مجری برای پایان دادن به بحث باقری و سلیمی را وقتی در کنار نوع دعوت آنها قرار می دهیم بار دیگر این پرسش برایمان مطرح می شود که؛ رودررو ساختن افراد(در جایگاه معلم و شاگرد) از کدام تفکر ریشه می گیرد و چه کسانی از این روند خطرناک سود می برند؟

این رویداد تلخ در حالی رخ داده است که از فرمایشات مقام معظم رهبری در ملاقات سال گذشته با قهرمانان ورزش مدت زمان زیادی نمی گذرد و اهالی ورزش و جامعه رسانه ای از دغدغه های حضرت آقا در این زمینه بخوبی آگاه هستند و حتی در اولین روزهای سال جاری مسوولان صدا و سیما با برگزاری نشستی تحت عنوان اخلاق در ورزش و رسانه در صدد بر آمدند تا راهکارهایی به جهت نزدیک کردن فضای ورزش و رسانه های ورزشی (بویژه رسانه های تصویری و رادیو تلویزیون) به نقطه مطلوب که رهبری بر آن تاکید داشتند و حتی هشدار دادند بیایند.


برای مطالعه سایر مطالب به صفحه اول بازگردید.ممنون این صفحه را به اشتراک بگذارید توجه این وبلاگ در سایت ساماندهی سایت های ایران ثبت شده است و موضوعات آن هیچ مخالفتی با قوانین جمهوری اسلامی ایران ندارد این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ دو شنبه 9 ارديبهشت 1398برچسب:, توسط ظهیرعلیخانی