دانلودعـکس ورزشی
دانلودعـکس ورزشی
این وبلاگ تقدیم به تمام ورزش دوستان دنیا

مهاجم مونته‌نگرویی یوونتوس برای توجیه شادی پس از گل ناپسند خود در جریان بازی شنبه شب برابر پسکارا گفت: حرکتم بی‌اختیار بود.

 

 

میرکو ووچینیچ (Mirko Vucinic) پس از به ثمر رساندن گل از روی نقطه پنالتی شورت ورزشی‌اش را در‌آورد و آن را بالای سرش چرخاند

 

به گزارش تسنیم، یوونتوس شب گذشته در هفته سی‌ویکم سری A موفق شد میهمان خود پسکارا را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد که در این بازی هر دو گل بانوی پیر را میرکو ووچینیچ، مهاجم مونته‌نگرویی این تیم، به ثمر رساند. او پس از به ثمر رساندن گل اول خود از روی نقطه پنالتی در حرکتی عجیب شورت ورزشی‌اش را در‌آورد و آن را بالای سرش چرخاند و  بلافاصله از سوی داور بازی با کارت زرد جریمه شد.

 

 

حرکت ووچینیچ بازتاب منفی داشت و حتی از سوی سرمربی یوونتوس هم با انتقاد مواجه شد اما این بازیکن در اظهارنظری جالب ادعا کرد که بی‌اختیار آن حرکت را انجام داده است. ووچینیچ گفت: واقعا بی‌اختیار بود. یک لحظه احساس کردم از این کار خوشم می‌آید و آن را انجام دادم.

ووچینیچ در حالی ادعا کرد بی‌اختیار دست به این حرکت زده که پیش از این، هم در تیم ملی مونته‌نگرو هم در تیم باشگاهی پیشین‌اش رم، چند بار هنگام شادی‌های پس از گلزنی‌اش اقدام به درآوردن شورت ورزشی خود کرده بود.

 

 

آنتونیو کنته، سرمربی یوونتوس پس از بازی با ابراز نارضایتی در خصوص شادی ووچینیچ و کارت زردی که برای او به همراه داشت، اعتراف کرد قصد داشته مهاجم تیمش را با زدن یک پس گردنی تنبیه کند. او گفت بله سعی کردم به او پس گردنی بزنم اما یک پس گردنی مهربانانه!


برای مطالعه سایر مطالب به صفحه اول بازگردید.ممنون این صفحه را به اشتراک بگذارید توجه این وبلاگ در سایت ساماندهی سایت های ایران ثبت شده است و موضوعات آن هیچ مخالفتی با قوانین جمهوری اسلامی ایران ندارد این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ یک شنبه 25 فروردين 1398برچسب:, توسط ظهیرعلیخانی