دانلودعـکس ورزشی
دانلودعـکس ورزشی
این وبلاگ تقدیم به تمام ورزش دوستان دنیا

رئیس باشگاه اتلتیکو مادرید قیمت مهاجم جوان تیمش را به مراتب

بیشتر از 60 میلیون یورویی که دربند جدایی زودهنگامش درج

شده، می داند.

انریکه سرسو، رئیس باشگاه اتلتیکو مادرید در صحبتهایی با رد ابراز تمایل سران باشگاه رئال مادرید برای جذب سرخیو آگوئرو به این نکته اشاره کرد که در صورتی که سران تیم مادریدی می خواهند آگوئرو را به خدمت بگیرند می بایست رونالدو، کاکا، ایگواین و وجهی نقد را به سران باشگاه اتلتیکو واگذار نمایند تا بتوانند ستاره آرژانتینی این تیم را به رختکن تیمشان ببرند!

پیش از این گزارش های منتشره در اسپانیا حاکی از آن بود که در حالی که رئال مادرید تلاش خود رابرای خریداری آگوئرو در بازار نقل و انتقالات تابستان آغاز کرده اند، سران این تیم می توانند با پرداخت مبلغ درج شده در بند جدایی زودهنگام آگوئرو که 60 میلیون یورو است، او را به رختکن تیمشان ببرند.

زمانی که از سرسو سوالی در این رابطه پرسیده شد، او اعلام کرد که این معامله تمام شده است. سرسو به خبرنگار مارکا گفت:« این معامله تمام شده است.کاکا، کریس ، ایگواین و اندکی پول.»

قرارداد کنونی سرخیو آگوئرو با رختکن اتلتیکومادرید تا سال 2012 اعتبار دارد ولی در این میان شایعاتی نیز مبنی بر احتمال انتقال این ستاره به چلسی درتابستان سال جاری شنیده می شود.


برای مطالعه سایر مطالب به صفحه اول بازگردید.ممنون این صفحه را به اشتراک بگذارید توجه این وبلاگ در سایت ساماندهی سایت های ایران ثبت شده است و موضوعات آن هیچ مخالفتی با قوانین جمهوری اسلامی ایران ندارد این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ یک شنبه 22 اسفند 1389برچسب:, توسط ظهیرعلیخانی